دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

ارگ جدید بم

۱۱۱ بازديد
علاوه بر ارگ تاریخی بم ارگ جدید بم نیز، یکی از مکان‌های گردشگری در استان کرمان و شهر بم بوده که فضایی بسیار زیبا و محیطی تفریحی برای گردشگران و حتی مسافران نوروزی است.
ارگ جدید بم یکی از بهترین مراکز تفریحی و توریستی در استان کرمان است. در این مجموعه امکانات تفریحی مانند رانندگی با موتورهای چهارچرخ در پیست مخصوص، دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری برای گردشگران فراهم شده است.




همچنین، ارگ جدید دارای دریاچه‌ای مصنوعی با آب‌نماهای زیبا، آبشار و دو اسکله تفریحی است و امکان قایق‌سواری نیز در آن فراهم شده است. در ضمن فضای سبز بسیار وسیع این مجموعه نیز آن را به نگین سبزی در دل کویر تبدیل کرده است. ارگ جدید بم فضایی زیبا و خاص را به خود اختصاص داده است. امکانات متنوع آن یکی از دلایلی است که سبب جذابیت این مجموعه تفریحی می‌شود.




مجموعه توریستی ارگ جدید بم در کنار ارگ قدیمی شهر بنا شده است. این شهرک مدرن با برخورداری از بهترین امکانات و پیشرفته‌ترین تجهیزات، به یک دهکده توریستی با فضای تفریحی تبدیل شده است. ساختمان‌های این دهکده توریستی در مساحتی معادل ۶۰۰۰ هزار هکتار ایجاد شده است. در این دهکده انواع واحدهای مسکونی و خدماتی در منطقه کویر به شکل سنتی احداث شده که با ایجاد چند باغ ایرانی بر جذابیت آن‌ها افزوده شده است.

چه جای قشنگیهwink

پاسخ مدير:
دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸, ۱۰:۵۲

smilesmilesmile

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.